ВО "Свобода"

ENG

22 грудня 2017
Юрій Ботнар: Чиновники провалили ремонт черкаської дамби
Юрій Ботнар: Чиновники провалили ремонт черкаської дамби

22 грудня 2017 року на сесії Черкаської облради голова фракції свободівців Юрій Ботнар заявив про чергову невиконану обіцянку чиновників ЧОДА, а саме: ремонт мосту через Кременчуцьке водосховище перевищив обіцяний термін у 6 місяців.

"На Черкащині відбулась певна подія, яку можна назвати ювілейною. Проте ніхто не перерізав стрічку, не дарував подарунків та не виголошував тостів і промов. Всі, хто мав би чи міг би це робити, воліли не згадувати про той ювілей. Адже саме 20 грудня 2017 року минуло рівно шість місяців вз початку незавершеного досі ремонту дамби через Дніпро", ‒ пояснив Юрій Ботнар.

Свободівець нагадав, що чиновники Черкаської ОДА та обласної Служби автомобільних доріг ще в червні цього року обіцяли, що роботи вестимуться від 4 до 6 місяців. Уточнювалось, що роботи з укладання покриття триватимуть чотири місяці, решта ж два місяці ‒ проводитиметься упорядкування зовнішніх конструкцій, що не заважатиме рухові. Відтоді мешканці Черкащини, зокрема обласного центру та навколишніх районів щодня мали стикатися із побутовими ускладненнями, пов'язаними з ремонтом дамби. 184 дні незручностей, які мешканці Черкащини згодились потерпіти заради безпеки і комфорту перетворились у 184 дні недбалості, марнотратства часу, й окозамилювання від "різномасних" чиновників. Влада провалила роботу, не спромігшись не лише не правильно організувати процес, а й змусити підрядні організації виконати ремонт вчасно і повною мірою.

Фракція націоналістів вимагає притягнути до відповідальності усіх чиновників, винних у необ'єктивних незручностях, пов'язаних із ремонтом мосту через Дніпро. Окремо Юрій Ботнар зауважив про незручності, які були спричинені неврегульованістю зміни графіку проїзду, а також у допущенні підрядником невиконання умов договору, зокрема перевищення термінів виконання робіт. Навіть сьогодні мешканці області змушені стикатися зі складнощами долання мосту, попри те, що його ремонт мало би бути давно завершено, а рух мав би здійснюватися без графіків, перекриття, реверсів та світлофорів.

"На примітивні виправдання чиновників можна навести приклад заміни Саньюанського шляхопроводу у Пекіні в Китаї за 43 години. Днями китайці добудували міст, що через Південно-китайське море сполучає Гонконг та Макао. Міст, що споруджувався 15 років, має 55 кілометрів, з яких 7 ‒ підводний тунель. Служба автомобільних доріг Черкащини, разом із прем'єром-зварювальником, цілим державним апаратом, армією контролерів та перевіряльників зі своїми підрядниками не здатна відремонтувати 1 кілометр мосту за півроку. У чому ж таємниця такої глибокої різниці між китайськими та українськими темпами будівництва інфраструктурних об'єктів? Можливо у тому, що в Китаї на боротьбу з корупцією витрачають не долари, а набої?" ‒ наголосив Юрій Ботнар.

Прес-служба Черкаської обласної організації ВО "Свобода"